tirsdag 1. desember 2015

Starten på Papirlosjens julekalender - Utfordring i desember : Jul/vinter


Hei-hei alle sammen!
Da er det 1. Desember,
og vi starter vår julekalender.

Det er og klart for en ny utfordring fra jentene i Papirlosjen.

Vi har 

Utfordring #12
 JUL / VINTER

Her er alt lov, så lenge det er jul / vinter.

Vi gleder oss til å se deres kreasjoner.


Premien kommer fra SLS LINES



Du finner SLS Lines på Facebook
Samt deres egne side her

Slik beskriver hun seg selv

Welcome! My name is Sal Scheibe and I love to draw – usually odd things like pirates, zombies and quirky cats. I’ve worked as a freelance illustrator for a few years now and prior to that, I worked as a Graphic Designer for a music firm working with TV and advertising clients. There were other jobs before that but they’re not so relevant anymore! I enjoy (a lot) creating art and when I’m not designing cool things for my clients, I create mixed media art on canvas and board or hang out at local life drawing sessions.


SYV EKSTRA VINNERSJANSER I DESEMBER

Hver av oss i Papirlosjen vil ha en RAK i Desember der vil hver og en av oss velge hver vår favoritt blant bidragene vi får inn.  Så i desember blir det et ekstra gavedryss.
Bilder av de forskjellige RAKene vil bli presentert i de kommende dagene, så følg med!






 Mitt kort er 8x6 inch
Les mer om hva jeg har brukt til dette kortet
bloggen min.
Snømannen er fra sls-lines Beatnik hipster snowman






Har laget loillipoppkort.
Jeg har brukt trykk fra sls-lines: 






Jeg har laget en vinterlig dobbel PL-side. 
Snømannen jeg har brukt fra SLS design er Beatnik hipster snowman
Ta gjerne turen innom bloggen min for mer detaljer om hva annet spennende jeg har brukt.






Jeg har valgt å lage en advendtskalender. Flere opplysninger og bilder finner du i bloggen min. Digistempelet jeg har valgt heter Winter Fairy.




Jeg har brukt trykk fra sls-lines: 





Jeg har valgt å lage ei eske med plass til servietter og telys. Digi som er brukt er Little boy and snowman with christmas tree





Eg valgte å lage et kort i en bretteteknikk eg ikke har brukt før,
og dette ble resultatet.
Ta en titt på bloggen min for å lese mer om hvilke andre produkter eg har brukt.




Denne gangen har dere helt frem til 5 Januar med å delta på vår utfordring:-) Legg inn deres bidrag på Inlinkz nederst i innlegget. Har du ikke blogg, kan du sende ditt bidrag til oss på mail: papirlosjen@gmail.com
Vi gleder oss til å se alle de flotte bidraga deres. 
Losjejentene

2 kommentarer:

  1. Så fine DT bidrag dere har laget :) Jeg har linket et bidrag men ser det ikke her på siden. Når jeg klikker på An InLinkz Link-up så ligger det der sammen med flere :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Siri har sett på det.Skal fungere nå :)

      Slett