torsdag 3. desember 2015

3. desember, inspirasjon til utfordring og presentasjon av RAK

 3. desember,
og det er min tur, DT Ane Lene,
 til å vise fram
mitt inspirasjonsbidrag til vår pågående utfordring
som denne måneden er.


JUL/VINTER






 Jeg har fargelagt (med Promarkers)
Christmas little boy and snowman with christmas tree

 *

Hver dag fram til jul vil vi også åpne en ny
luke i vår julekalender,
så da vil det bli inspirasjon og juleideèr hver eneste dag.

Samtidig vil vi i Papirlosjen gi en RAK
hver til vår egen favoritt blant de som deltar på
uttfordringen denne måneden.  
Så her er vinner sjansene mange.

 Bildet av min RAK
kan ses nederst i dette innlegget.

*


 Flere bilder,
og beskrivelse av hva jeg har brukt
kan ses på min blogg.




 Min RAK inneholder bl a:
- limputer
- kakeservietter
- sugerør
- Chipboards
- Pyntestrå
- Blonder og pyntebånd
- Perlebånd
- 2 motiv




Da gleder jeg meg til å se
deres kreasjoner.

Så vil jeg ønske alle en
hyggelig førjulstid.

Smil fra DT-Ane Lene

3 kommentarer: