fredag 18. desember 2015

Luke 18 - Flere julekort i kjappisvarianten.

Da var det fredag og straks siste helgen før jul.  Jeg har ikke fått planlagt så altfor masse i år og ting har nå bare blitt tatt slik de har kommet.   Og vips så var det jammen meg under en uke til juleaften og hvor var alle de julekortene som jeg skulle sende...

Så i dag er det kjappisjulekort igjen :)




Jeg har brukt noen lekre ark fra Pion Design og brukt motivene der, og da har kortene laget seg selv nesten!  Med de kortene så får jeg 3 kort per ark med motiv og 3 kort der jeg bruker bakgrunnen og en dies på.  I dette innlegget er det motivkortene jeg gjerne vil vise dere.





Jeg har i tillegg stemplet på julehilsen med stempel fra Kort og Godt og Kreativ Hobby.  Og brukt litt Wink of Stella for å få litt glitter på, men dette viser ikke så godt på bilde da.

Håper at du og er med på vår juleutfordring :)

Siri DT



2 kommentarer:

  1. Kjappis eller ikke....de var skikkelig fine i hvertfall :)

    SvarSlett
  2. Disse kortene er bare så nydelige :-)

    SvarSlett