lørdag 1. desember 2018

Adventskalender,luke 1.

Da er det denne tiden av året igjen,nedtellingen mot julaften er begynt.Tradisjonen tro har vi adventskalender med bidrag hver dag. Tradisjonen tro vil også i år gi vekk en RAK hver. Nytt av året er at flere ønsker å trekke vinner av sin RAK.
Også i år har vi utfordring til dere helt fram til julaften.Dere får fritt spillerom og derfor kaller vi den

ALT ER LOV.

Sponsor denne måneden er Wycinanka.

Wycinanka har fabrikk i enden av Izera fjellene og lage produkt som brukes til hobbybruk. 
Dei har masse nydelige chipboards, stensiler og stempler. 
Se mer på nettsiden , og de sender selvfølgelig til Norge.


Jeg har min egen RAK jeg ønsker å gi en av dere. Her finner du en papirblokk,motiver,chipboard,blonde og bladgull.Litt av hvert rett og slett. 


Jeg har også et inspirasjonsbidrag til dere.Dette er et lite kort laget av et stempelsett fra Art Impression. Fargelagt med Copic. Stjernene er fra Wycinanka.Gledelig jul er die fra Kort&Godt.





Jeg håper dette gir deg litt inspirasjon til de siste julekortene som skal på plass. Bli gjerne med på utfordringen vår og ha sjansen til å vinne premie fra Wycinanka eller en av våre RAK!

Kos deg i adventstiden!
Lykke til.

Klem DT Belinda





12 kommentarer:

  1. Happy 1st December. Your card is gorgeous. Those nativity images are so sweet and beautifully coloured. Tusen takk for nydelig RAK. Hugz

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you :) I fell in love with this stampset a while ago so it was way past time to use it.

      Slett
  2. Så moro med julekalender :)
    Superflott kort! :) Nydelig fargelagt :)

    SvarSlett
  3. Åh. Så Nydelig... Flott fargelegging.... Vakkert! Jeg blir varm om hjertet av å se på motivet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Falt helt pladask for det stempelsettet så dette blir nok en klassiker hos meg. God jul 🎅🎄🎁

      Slett
  4. For ett nydelig kort du har laget😍

    SvarSlett
  5. Nydelig fargelegging. Resultatet ble kjempefint :)

    SvarSlett