torsdag 6. desember 2018

Adventskalender dag 6

Goood morgen og god 6. desember!

Advent er min favorittid, da jeg elsker å få julestemning, lage julegaver og ikke minst ha fokus på det som betyr mest, nemlig famile! 


Vi i Papirlosjen har en utfordring nå i desember, der tema er #alterlov, altså så er det ingen grunn til å la være å være med :) 


I dag har jeg laget et enkelt kort som jeg skal ha på en pakke til en i familien min. 
Vi er så heldige å bli sponset av Wycinanka, og all chipboard er derfra. 
Snøkrystallen er embosset i gull. 



Mønsterarkene er kjøpt hos Scrapomania

*

Så vil jeg vise dere min RAK, som består av et stempel, et bånd, to ulike pyntebær og en dixi toppers. 

Ha en fortsatt god adventstid! 
Klem fra DT-Synnøve


13 kommentarer:

  1. Nydelig kort og flott gave du gir bort :-)

    SvarSlett
  2. Åh! Nyyyyyyyydelig... Vakre Farger... Det ble på en måte litt retro med disse fargene.. Helt Nyyyydelig Vakkert var det. For et Fantastisk stempel.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Sol! Virkelig en kjekk kommentar. Enig den ble litt retro, og stempelet er nydelig!

      Slett
  3. Åh, det var herlig. Så nydelig stjerne også så flott i gull :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tone:-) snøkrystallen er utrolig fin i seg selv, så trengte ikke mye annet

      Slett
  4. Oh, that is so rich and elegant. Love the colours you used. Hugz

    SvarSlett
  5. Å den var fine altså 🌟🎄🥰

    SvarSlett
  6. Kjempefint kort! Familien din blir nok glad når de får det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk tas:-)får håpe den som får den blir fornøyd ja :-)

      Slett