tirsdag 4. desember 2018

Adventskalender luke 4

Då er det eg DT-Monica som skal åpne dagens luke. Tiden fremover er magisk og full av forventninger og masse kos (og til tider litt stress:-D).

I dagens luke skjuler det seg pakkelapper, syns alltid det er så koselig å lage gavelapper. Og enda bedre er jo at det er ypperlig å bruke restepapir til å lage dei også :-)


Basen på pakkelappene er kvit bazzill og en "tagdies". Den ene har eg sverta med distress ink Walnut stain mens den andre er "ren" uten noe sverte.

Månedens sponsor hos oss er Wycinanka kor snøkrystallen og juletreet er fra. Juletreet har eg valgt å embosse med kvit og gull.



Kjapp tag kor det bare er å lime sammen to diecuts og deretter snøkrystallen.

 
 
Sverte diecuts, lime sammen og deretter embosse juletreet med kvit og gull.
 
På begge tagene er det brukt 3D-puter mellom papirlagene.
 
I tillegg til premie fra vår sponsor Wycinanka, så har hver av Losjejentene en RAK å gi vekk. Noen av DT-jentene vil trekke sin RAK, eg vil gjerne gi RAK'en til min favoritt.
 
Eg vil gjerne se mange bidrag, både LO, PL, bokser, kort, gavelapper osv.
 
RAK'en min ser slik ut:
 
 

13 kommentarer: