lørdag 15. desember 2018

15. desember

God morgen og god lørdag! 

Nå er det full nedtelling til jul, og i dag vil jeg vise en liten gave jeg har laget.


Den nydelige sponsoren vår er Wycinanka og jeg har brukt trepynt derifra. 

http://wycinanka.net/
Har brukt inspirasjon fra pinterest, men laget egen mal etter mål og prøve seg frem metoden ;) 



Du har fremdeles litt tid til å være med på Papirlosjen sin utfordring #alt er lov, som varer frem til julaften. 


Du kan også vinne min RAK, og den finner du under mitt forrige bidrag:) 


Ønsker dere en fortsatt fin førjulstid
Klem fra DT-Synnøve


11 kommentarer:

  1. Oi så stilig innpakning!.. Dette var Kreativ innpakting av en flaske!. Aldri sett noe slikt før. Veldig Flott var det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for flott kommentar! Veldig kjekk å lage også.

      Slett
  2. Kjempeflott innpakning!
    Artig bretteteknikk😍😍

    SvarSlett
  3. Åhh, dette var bare rålekkert! :)

    SvarSlett
  4. Så flott gave eske du har laget :-)

    SvarSlett
  5. Col gift packaging. Love the colours you used. Hugz

    SvarSlett
  6. Kuuult😍 Kjempe stilig gaveeske!!!

    SvarSlett