lørdag 22. desember 2018

Luke 22

God lørdag!
2 dager igjen til jul :-D 

Du har et par dager til å være med på utfordringen vår #alt er lov. Anbefaler alle til å være med, da det er mye større vinnersjanser enn vanlig, pluss du kan bidra med hvilke bidrag du vil (3 stk)


Den fantastiske sponsoren vår Wycinanka bidrar med flotte premier. Jeg har på dette bidraget brukt en svær chipboard fra Wycinanka som jeg har brukt som bakgrunn, "background doodling". Ikke så veldig enkelt å se den, men det er den dere kan skimte med ulike sirkler. 





Dette er altså en treboks jeg skal fylle til noen med diverse øl til jul. Kan desverre ikke vise dere andre siden, da det "røper" mottaker :) 

Har brukt mye chipboard, metall og papirleire jeg har laget i silikonformer. Så er det grunna med svart gesso, og hatt på 4 ulike vokser. Tilslutt litt mikroperler for siste finish.

Du kan se min RAK på mitt første innlegg i desember:)

Takk for i år, og god jul til alle :) 

Klem fra DT-Synnøve

5 kommentarer: