mandag 3. desember 2018

Adventsluke 3

Hei. Da er det min tur DT-Elisabeth til å åpne dagens luke. Jeg har laget ett julekort i rosa. Bare elsker rosa, og rosa jul er heilt greit for meg :-)

Har brukt pion sine herlige juleark og pyntet med wood weener fra Wycinanka, diverse blomster og bær. Og selvfølgelig bling :-)





Her er min RAK, som du kan vinne hvis du lager ett bidrag til vår utfordring nå i 
Desember som heter: Alt er lov


Det var det jeg hadde i dag. 
Nyt førjulstiden og ta det med ro. 
Jul blir det uansett :-)

Klem DT-Elisabeth

6 kommentarer:

  1. So pretty. Love the wooden hearts and the lovely deer. Hugz

    SvarSlett
  2. Jeg synes rosa julekort er nydelige, selv om jeg ikke helt selv "er" rosa jul :) Dette var utrolig fint :)

    SvarSlett
  3. Så lekkert julekort og i rosa! Litt utradisjonell farge men blir superlekkert da :-)

    SvarSlett
  4. Nydelig motiv. Flott bruk av diecuts og pynt!.. Lekkert!

    SvarSlett
  5. Mange fine detaljer! Veldig flott :)

    SvarSlett