onsdag 5. desember 2018

Luke 5

Advent er den fineste, men også tavlegaster tida på året.
Eg liker veldig, veldig godt å lage pakkelapper. Der kan eg prøve ut teknikker, dei er små, dei tek kort tid .. vinn vinn :)

Denne er laga med disen til Tim Holts. Eg la 2 tre bakomkvarnadre, litt på skrå, for å få skyggeeffekt. Dropane er frå Kort og Godt. Fuglen og stjerna (snøkrystall) er frå sponsoren vår:




Eg vil trekke min premie i år, og eg vil gjerne at noko av det eg gir skal passe til mottaker. Derfor vil det være med litt blomar etc. i lag med dette, i fargar eg trur den eg trekker vil like. 



Alt er lov i desember i år, men berre til og med 24.12.  Og det treng ikkje vere meir en ein tag/pakkelapp :)

Klem Anita

15 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk. Eg må innrømme eg vart fornøgd sjølv også, den vart finare en eg forventa når eg begynte på den. Det er det som er så kjekt med småprosjekt, ein kan prøve å feile, utan at det tek heile dagen. Klem Anita

      Slett
  2. Nydelig Gavelapp.... Dette var en lur ide... og Lekker ble den også... Tenker jeg har noen dies å velge i når jeg skal bestemme meg for årets pakkelapp.... det gjelder bare å komme igang.. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjempegøy med slike småprosjekter, gjør ikke noe om det ikke blir rett første gang, for det tar så kort tid. Tusen takk.
      Klem Anita

      Slett
  3. Nydelig gavelapp og super ide 👍🎄🎁😊

    SvarSlett
  4. Oi....dette var virkelig flotte pakkelapper :) Så flott juletre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Digger dette treet. Er så stort at jeg kan "gjøre ting med det"
      Klem Anita

      Slett
  5. I love this tree shaped tag. Simple but so many fun details. The grey shadow, bird and golden topper just make it perfect. Love it. Hugz

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much. I realy like this dise :)
      Hugs Anita

      Slett
  6. Så stilig denne var😍 Jeg og koser meg med pakkelapper, digger å bruke restepapir til det!!

    SvarSlett
  7. Skikkelig fin var den! Takk for god ide :)

    SvarSlett