torsdag 3. desember 2015

Scrapomania prosjekt kit november 2015


Eg har vært så heldig å få leke meg med NOVEMBER PROSJEKT KIT fra SCRAPOMANIA.
Disse kitene er supre både for nybegynnere og de med mer erfaring.
Det finnes tre typer kit: - Kort - Prosjekt eller - PL,
de kan kjøpes hver for seg eller som abonnement.




Dette flotte PROSJEKT KITET inneholdt 2 stk Classic Red Bazzill, 2 stk Vanilla Bazzill, Rød og Grønn Bazzill Foil og 4 mønsterark fra Pion sin juleserie: "Christmas in Norway". Det var masse pynt bestående av bånd, halvperler, poinsettia, tags, wycinanka og Stickles. Diesen er fra Joy! og heter Christmas Sleigh.



De 4 Pion mønsterarkene hadde alle bilder som er lett å bruke som motiv,
og eg synes de er så pass flotte at eg ikke ville bruke for mye pynt slik at fokuset forsvant fra motivene. 

Eg valgte å lage to sjokolade esker, en til Melkehjerter og en til Mokkabønner.
Da eg laget esken til Melkehjerter brukte eg male fra Mariannes Papirverden.
Mokkabønne esken er laget ved å demontere originalesken og måle.
Tag'ene passa perfekt på innsiden av eskene som et skrivefelt.
Eg har fremdeles mer materialer igjen til å lage noe mer spennede.

For å sette sammen prosjektene mine har eg brukt RX lim, dobbeltsidig tape og 3D puter. 
 
 








SCRAPOMANIA har vist et lite sneak peak på Desember kitene,
de er like flotte som disse så det er ingen grunn å nøle om du har lyst å prøve et kit.

Har du vært inne på Facebook gruppen SCRAPPEGLEDE?
Det er SCRAPOMANIA sin Facebook gruppe,
og der er det er garantert mulig å finne inspirasjon.

Husk at vi i PAPIRLOSJEN har en utfordring gående,
den lyder: JUL / VINTER.
Så kast deg rundt å bli med da vel.
I tillegg til vanlig premie har vi og RAK gående,
alt du trenger å gjøre er å delta i utfordringen vår.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar