onsdag 9. desember 2015

Luke 9 - Julegave på 1-2-3

Då er eg klar til å åpne luke 9 i Papirlosjen sin julekalender. I dag skal eg vise dere hvordan lage enkle julegaver på 1-2-3 :-)


Eg har pynta 4 Toffifee esker kun med kartong, mønsterark og dies.
Når eg valgte ut mønsterarket passa eg på å finne et ark som har motiv som kan brukes på eska. Siden motivet gjør så mye ut av seg, har eg bare valgt å bruke en God Jul dies. Disse 4 eskene har det ikkje tatt lange tida å lage, det er praktisk siden dette blir gaver til kollegaer. Pleie stort sett å gi en gave til gutta på jobb til jul, så det blir noen esker som skal pyntes. Når eg skal lage så mange, blir det gjerne at eg bruker den samme diesen på alle, mens kartong/mønsterark og evt anna pynt variere. Prøve å lage det slik at det matcher litt den som skal få gaven.



Ellers vil eg minne om utfordringa vår, som er Jul/vinter , blir du med på utfordringa har du muligheten til å vinne en RAK fra DT'ene i Papirlosjen. RAK'en som eg gir min favoritt finner du her


Håper du ble inspirert til å prøve å lage fine og enkle gaver på 1-2-3.

Klem DT Monica

15 kommentarer:

  1. Lagar du nytt omslag til øsjene og pyntar, eller legg du basepapiret godt ut i kanten oppå den som allereie e der?
    Veldig fine e dei med flott papir :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Latskapen lenge leve, eg limer bare kartong utenpå den eksisterende eska :-)

      Slett
  2. So enkelt og so flott :) Herlege boksar Monica!

    SvarSlett
  3. Enkle og flotte esker, super lekkert papir <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Mønsterarket er gammelt, lagt i haugen lenge for det har vært så fint at vanskelig å bruke. Men plutselig såg eg at det kunne passe til Toffifee esker :-) Og ikkje minst, det kjem jo alltids nye flotte ark ;-)

      Slett
  4. Hvorfor gjøre det vanskelig når en kan gjøre det enkelt og når det blir så utrolig fint ! :)
    Disse var virkelig superkoselige ! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tone! Endelig klarer eg å se bruken i mønsterark kor mønsteret dekker mye av arket :-)

      Slett
  5. Flotte esker du har laga😃

    SvarSlett
  6. Så fine esker du har laget :-)

    SvarSlett