tirsdag 22. desember 2015

Luke 22. Snart Jul

Hei. Nå nærmer det seg virkelig julaften. Bare 2 dager igjen nå. I dag har jeg ett innlegg for papirlosjen, og vi åpner luke 22. Hos papirlosjen har vi nå pågående en utfordring som heter Jul/vinter.. her er det mange flotte premier å vinne. Vår hovedpremie er sponset fra SLS-lines og i tillegg har alle i designteamet laget en RAK til sin favoritt igjennom utfordringen. Så her er det mange fine premier.

I dag har jeg laget en PL-side fra jula 2014. Alltid når vi er på besøk hos mormor og morfar, så vil barna bade. Og julaften er ikke noe unntak. Sånn var det også jula 2014. det fine er jo at ventetida blir litt kortere.






Det var dagens luke i kalenderen. Nå er det bare 2 dager igjen til Julaften. Det gledes både av store og små her i huset :-)

God Jul alle sammen :-) Klem DT-Elisabeth



Alle som er med og leverer inn bidrag til månedens utfordring, er også med i trekningen av våre RAK'er i papirlosjen. Her har du min RAK som du kan vinne.



Minner også om adventskalenderen i bloggen min. Her er det bare og følge bloggen min og legge igjen en kommentar, så kan du også vinne denne premien :-)


Ønsker alle sammen en riktig GOD JUL



5 kommentarer:

  1. Kjempefin PL side :)
    Jeg har en sånn badekar PL side jeg også....tror jeg bare skal gjøre som deg....sladde bildene å legge ut :) Har liksom holdt igjen litt...hihi :)

    SvarSlett
  2. Skøn PL side og lækkert RAK :)
    God jul :)

    SvarSlett
  3. Så flott side du har laget her :-) Me like :-)

    SvarSlett