torsdag 17. desember 2015

Luke 17. desember. Gaveeske.


I dag er det 17. desember
og det er min tur igjen til å komme med litt inspirasjon
her i PAPIRLOSJEN sin adventskalender.




Eg har som nyttårsforsett at eg skal prøve ut en nt nytt produkt, en ny bretteteknikk eller en ny teknikk en gang i måneden fra neste år.

Men eg hadde lyst til å prøve ut en denne bretteteknikken allerede nå.
Dette er en gaveeske etter en tutorial fra Kjersti Volla.
Men eg har ikke fulgt malen helt 100 % da eg har valgt å lime sammen flappene.






For å lese mer om hvilke materialer eg har brukt ta en titt på bloggen min.



Til slutt vil eg minne om vår pågående utfordring: Vinter/jul. 
Premien er digistempler fra SLS Lines.
 I tillegg vil alle som deltar i utfordringen ha sjansen til å bli trekt ut som en av
DT'ene sin favoritt og vinne en RAK. 

3 kommentarer:

  1. Den er rigtig fin!
    God idé at udfordre sig selv med nye teknikker m.m. i 2016.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott gaveeske og et herlig motiv utenpå :D

    SvarSlett