onsdag 16. desember 2015

Luke 16. Vinterlig fe

Hei. I dag er det papirlosjen jeg åpner luke nummer 16 for. Nå er det bare 8 dager igjen til jul, så her går det unna:-)  I dag har jeg laget ett kort med en vinterlig fe fra SLS- lines sin kolleksjonSLS-lines er sponsor hos oss i papirlosjen denne måneden, og det er en flott premie med digistempel til den heldige vinneren av månedens utfordring Jul/vinter.

Jeg er ikke noen spesialist innen fargelegging, men det er gøy å prøve seg på nye ting også. Dette er faktisk tredje gangen jeg fargelegger sånne motiv. Og som vi alle vet, øvelse gjør mester:-)




Har brukt ZIG glitterpenn på vingene, men det viser ikke så bra på bilda


Helt enkelt inni, med plass til å skrive.


Det var dagens luke. I morgen kommer det en ny luke fra en av designteamet:-) 
Klem DT-Elisabeth

Alle som er med og leverer inn bidrag til månedens utfordring, er også med i trekningen av våre RAK'er i papirlosjen. Her har du min RAK som du kan vinne.


Minner også om adventskalenderen i bloggen min. Her er det bare og følge bloggen og legge igjen en kommentar, så kan du også vinne denne premien :-)


Ønsker alle en riktig GOD JUL

4 kommentarer: