torsdag 24. desember 2015

Luke 24,ventetiden er over.

Riktig god julemorgen til dere alle sammen.Vi er kommet til den siste luken i kalenderen vår og jeg vil vise dere en liten lykt jeg har laget.Lys er viktig for meg i denne mørketiden og denne får plass på mitt bord i julen.



En lykt er absolutt innenfor temaet jul/vinter som er temaet for utfordringen vår denne måneden.Vi har fått mange flotte bidrag allerede,men vi har plass til flere.Sponsoren vår denne måneden, SLS Lines vil gi vinneren vår digistempler.

Vi har også hver vår RAK å gi bort til våre favoritter.Det skal ikke bli lett å finne bare en favoritt...Så denne gangen har du mange vinnermuligheter.Lykke til!


Losjejentene vil benytte seg av anledningen til å ønske dere alle en riktig god jul.Ta vare på hverandre og nyt tiden en har sammen.

Med ønske om en fredfull og gledelig julehøytid.

Juleklem
fra
Losjejentene.




5 kommentarer:

  1. Kjempe flott lykt :-) God jul.

    SvarSlett
  2. Oi, det var en lekker lykt ! :)
    Ønsker dere alle en riktig God Jul ! :)
    klem

    SvarSlett
  3. Den er helt nydelig :-) Ønsker deg og alle andre som er her inne en riktig god jul :-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk,jenter :) Dette var mitt første forsøk med Silhoette,en maskin jeg må bruke litt tid på å forstå bedre :) Fortsatt god jul og godt nytt år!

    SvarSlett