mandag 7. desember 2015

Luke 7: Inspirasjon - Et julekort i blått. Og - Min RAK



I dag er det 7 desember og det er min tur å komme med litt juleinspirasjon
samt presentere min RAK.

Inspirasjon først, så RAK.
Eg har laget et enkelt julekort i blått.
Digger de juletrærne når de har fått litt snø,
denne gangen tok eg på litt ekstra glitter.
Tror kanskje det ble litt mye og overalt.
 


Vil du vite mer om kortet og se flere bilder så ta en titt i bloggen min.

.
Dette er min RAK:


Her finner du klippeark, 3D ark, papirblomster, sugerør,
papir tape,  perlebånd og rhinestone pynt.

Alt du trenger å gjøre er å delta i utfordringen vår. Da er du automatisk med i hovedtrekningen som er digistempler fra SLS Lines. I tillegg har du altså 7 muligheter ekstra til å vinne en av våre RAK. Håper på mange bidrag! Kos dere!

4 kommentarer: