fredag 11. desember 2015

Luke 11 cas kort

Da var det min DT Siri sin tur til å inspirere her i julekalenderen i Papirlosjen.  Det er jul om ikke lenge, og jeg vil vise dere noen enkle julekort som jeg har laget i full fart.






Jeg har og en overraskelse til min favoritt i utfordringen som vi har gående. En liten RAK 😊

Her er det en heldig deltager i vår #Juleutfordring kan få av meg



Vil du vite mer om hvilke ting jeg har brukt for å lage julekortene er du velkommen innom bloggen min  www.siriskort.no 


6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine og dit RAK er såååå lækkert :)

    SvarSlett
  2. Enkle kort skal en ikke kimse av...de blir ofte utrolig fine, sånn som disse.
    Knallfine ble de ! :)

    SvarSlett
  3. Takk så hyggelige tilbakemeldinger :) Håper dere er med på utfordringen vår, her er det mange flotte RAK'er å hente!

    Siri DT

    SvarSlett