søndag 25. oktober 2015

Rosa innspirasjon. Glede i hverdagen

Hei. I dag er det min tur til å inspirere dere til vår pågående utfordring ROSA. Denne har vi til støtte for kreftforeningen sin rosa sløyfe aksjon. Vi ønsker også å sette vårt fokus på kreftforeningen og den gode jobben de gjør.


Jeg har i dag valgt å scrappe en lekestund foran kamera da barna var yngre. 
Er så viktig å ta vare på sånne unike øyeblikk. 
Plutselig en dag er de voksne og vil ikke leke mere.




 Jeg syns det var veldig kjekt å scrappe rosa. Kanskje fordi jeg selv er veldig glad i rosa ;-) 
Og med litt glitter og paljetter kan det jo ikke bli feil :-)



Tusen takk for din tid i dag. Håper du fikk litt inspirasjon til å lage noe ROSA du også. Og alt trenger ikke være rosa, men fargen rosa må være sterkt presentert:-) Håper jeg får se ditt bidrag hos papirlosjen's Rosa utfordring.
Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar