fredag 9. oktober 2015

Prosjektkit Scrapomania for September

Jeg DT Siri var den heldige som fikk Prosjektkitet til Scrapomania denne gangen :) :)
For vi i Papirlosjen er så heldige å ha Scrapomania som sponsor!
IMG_4390
Sjekk alle disse lekre sakene!
IMG_4391
Skikkelig digg å sette seg ned med så flotte materialer og kose seg!  Jeg så at LindaS lagde en flott popup boks med dette kitet, video finner du her , men for meg måtte det bli lekre små bretteesker som jeg fant oppskrift på i EttTrykk.
IMG_4408
Lekre ark fra Maja Design som laget for romantiske små hilsner :)
IMG_4409
IMG_4410
Og så en liten bryllupseske
IMG_4411
Jeg har limt hjerter fra den flotte hjertediesen som og var med i kitet på en binders for å lage en liten klemme til å holde boksen sammen.  Hjertedisen finner du her
IMG_4416
Eneste jeg har brukt av eget denne ganger er en klemme og en binders.  Alt det andre var med i kitet og enda har jeg jammen mer materialer til å lage noe spennende!
Minner og om utfordringen vår denne #Rosa som du finner her.

1 kommentar:

  1. virkelig lekre... du har gjort en kjempeflott jobb med kitet.. :D

    SvarSlett