lørdag 24. oktober 2015

Projeckt kit fra Scrapomania

Hei. i dag er jeg så heldig som DT her hos Papirlosjen at jeg har fått lov å leke meg med projectkitet fra scrapomania.no Dette var utrolig moro:-) Med en gang jeg så papira viste jeg at her må jeg lage noe av de vinterbilda fra i fjor. Så det ble en 6 kantet eksplosjons boks med ett mini album inni.

Dette er det som kom i prosjekt kitet for oktober fra Scrapomania.


Jeg har laget en 6 kantet eksplosjons boks.


 Har brukt tagene som var i kitet, som base til boksen.
hvert bilde sitter på en tag som er dekt med ark og bilde


 Ferdig resultat.


 Pyntet lokket til boksen med litt blomster og snø krystaller.



Tusen takk til scrapomania som er så snille og sponser oss i designteamet med sånne lekre godbiter.
Ønsker du og sikre deg ett kit fra scrapomani? De har både kort-kit, prosjekt-kit og project life-kit. 
Håper jeg kunne gi dere litt inspirasjon til hva som kan lages av prosjekt kitet. Klem fra DT-Elisabeth

Ønsker du og se flere detalj bilder av esken, kan du ta en tur innom bloggen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar