torsdag 8. oktober 2015

Baking pågår

Hei. I dag har jeg ett nytt ROSA bidrag til dere, for å minne om vår pågående utfordring for oktober. Denne måneden er temaet ROSA, for å vise vår støtte til kreftforeningen sin rosa sløyfe aksjon. Oppfordrer alle til å vise sin støtte for denne saken.

I dag har jeg laget en PL-side av noen bilder som er tatt for lenge siden. Ja, ligger noen år bak skjema, men skikkelig kjekt å ta de frem igjen:-) Her baker jeg og minstejenta brød sammen. Hun elsker hjemmebakt brød, og enda bedre blir de når vi lager de selv:-)

 Har brukt noen innslag av grønt og grått for at ikke alt skal være bare i rosa. 
Det kan fort bli litt fargeløst:-)


Håper jeg har kunnet gi deg litt inspirasjon til å lage noe i rosa du også. Og når du gjør det så må du huske og gå inn på Papirlosjen sin blogg, og bli med i utfordringen vår. Har du ikke blogg selv, kan du sende inn ditt bidrag på mail til: papirlosjen@gmail.com Merk gjerne mailen med bidrag til oktober utfordringen.

Ønsker du og se flere bilder og min utstyrsliste? Ta turen innom bloggen min da vel :-)
Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine.-) Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar