torsdag 1. oktober 2015

Pl inspirasjon på tampen

Hei. I dag er det min tur til å gi dere litt monokromatisk inspirasjon:-) 
Det er noen få dager igjen, så kom og bli med:-) 
Jeg har i dag laget en PL-side, der blått er min farge.

Vi var mye på fjellet i 2014, og en av de turene jeg gjerne vil ta igjen var på Lebergsfjellet i sjøholt. Flott utsikt, ikke så alt for langt for små ben, og fin traktorvei helt frem.






Jeg har brukt PL-kort fra serien Baby boy edition fra Becky Higgins. 
Svertet rundt kantene med blå distress ink. 
Brukt blå Dymo tape, 
og enamel dots i blått og hvitt. 
Den blå sløyfa måtte bare bli med:-)

Å lage pl monokromatisk var for meg litt utfordrende, men veldig gøy når man bare kommer i gang:-) 
Finn en hovedfarge, spe på med litt hvitt og svart og så er man i boks:-)
Til vi sees igjen. Ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar