mandag 19. oktober 2015

Kortkit fra Scrapomania


 Denne gangen er det meg,
 som har vært så heldig å få leke
med kortkitet

Ut fra kitet har jeg laget 2 kort.
Det ene skal jeg vise fram i dag,
 og det har hovedfokus på
embossingfolderen som fulgte med kitet. 

Kort nr 2
blir lagt ut en annen dag.


 Her ser dere innholdet av kortkitet.
- Bazzill
- Mønsterark fra Pion design og Papirdesign
- Embossingfolder
- Mod Podge Sparkle
- Pyntestrå
- Blomster
- Kakeservietter
- Osteklut
-Pyntebånd
- Pynte-engler


Nærbilde av embossingfolderen.
Her finner embossingfolderen.


Og slik ble mitt resultat.

'Hell og lykke' 
har jeg tatt fra stripen under mønsterarket.

Jeg har penslet på Mod Podge Sparkle
på forhøyningene på det som er embosset,
pluss på blomstene.

Legger også med en link til
hvor det er bilder av kort
laget med samme kortkit.

Ikke glem månendens
utfordring da, som er ROSA.
Gå inn her. 

1 kommentar: