lørdag 10. oktober 2015

Prosjekt kit september fra Scrapomania - bryllupskort.

Ny dag og nye scrappemuligheter!
Og med dette lekre Prosjekt kitet så er mulighetene mange ;)
IMG_4390
I går viste jeg frem to lekre esker som jeg lagde med dette kitet, og enda hadde jeg masse igjen, så da ble det et bryllupskort til!  Og da må man jo ha masse hjerter, og med den lekre dies'en fra Marianne Design som du ser på bildet og finner her på scrapomania sin nettbutikk, så lagde dette kortet seg selv.
IMG_4392
Oppskrift på kortet fant jeg i EttTrykk.  Jeg har hatt stickles på noen av hjertene og også benyttet en Gratulerer Dies fra Kaboks som ikke var med i kitet.
IMG_4394
Da håper jeg du tar turen innom til Scrapomania og titter litt du og!  Kitene er iallefall verdt pengene og gjett om det er gøy å utfordre seg selv med nye teknikker og ark og farger som man ikke selv ville valgt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar