søndag 4. oktober 2015

Litt monokromatisk heilt på tampen

Da er det søndag og bare noen timer igjen av utfordringa vår som er Monokromatisk, du har frem til midnatt å være med :-)

Kortet eg viser dere i dager, er et lommekort. Denne typen kort fant eg hos den tidligere Losjejenta Agneta, som igjen hadde blitt inspirert av Maya Stenshagen :-)

For meg er dette en utradisjonell farge å lage kort i oransje. Så basen av kortet er i oransje, men kvit panel. Mønsterarket fant eg på den lokale hobbybutikken.
Diesen Gratulerer med dagen kommer fra Kort og Godt, blitt en skikkelig favoritt.
Den lille tagen som ligger oppe i den øverste lomma + swirl bak blomst kommer fra Magnolia. På den store tagen og på lommene i kortlomma har eg brukt punch fra MS.
Ellers enkelt pynta med blomst fra WOC.

Inne i kortlommen er det en stor tag med godt med skriveplass :-)




Då er det for meg å ønske dere alle ei fin veke!

Klem DT Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar