fredag 17. juni 2016

PL-side fra en nybegynner

PL-side fra en nybegynner 


I dag vil jeg vise en PL-side jeg har laget. Jeg var så heldig å bli sponset av Scrapomania med et kitt.

Jeg har aldri laga ei PL-side før, og lager sjelden album og LO. Så jeg var veldig spent når jeg fikk utfordringen.

Det ble en ekstra utfordring at kittet inneholdt ting for å lage PL av bryllup. Jeg hadde ikke noe bilder av bryllup, så jeg måtte være litt kreativ i måten jeg gjorde det på.




Ha ei super helg!
 Klem fra DT- Synnøve

torsdag 16. juni 2016

Eksplosjonsboks med innslag fra havet.



Da er vi halveis i juni og godt i gang med utfordringen denne måneden.
Her kommer litt inspirasjon fra meg.
Oppgaven lyder MARITIMT“.
Sponsoren vår denne gangen er WYCHINANKA









Eg har valgt å bruke papirer med maritimt mønster, et bilde med strandhus, 
skjell fra strand og en papirbåt på dette prosjektet.
For flere bilder og mer info om hva eg har brukt ta turen innom bloggen min.

Håper dere slenger inn et bidrag i utfordringen.

DT - Ovedia Therese



søndag 12. juni 2016

PL - maritim sommerinspirasjon

Da var det klart for litt sommerinspirasjon hos Papirlosjen :)  Vår utfordring denne måneden er #Maritimt , og her er vi ved sjøen sist sommer og koser oss med krabbefiske.


Den lekre trepynten er fra månedens sponsor som er wychinanka.  Jeg har brukt gellyroller i sølv på deler av pynten for å gi den litt ekstra svung.  Ellers er det egenlaget PL kort med ark fra Maja Design, stjernene minnet sånn om sjøstjerner og i herlige blågrønn nyanse syntes jeg det passet godt.

Takk for at du titter innom hos oss, DT-Siri

torsdag 9. juni 2016

Maritim inspirasjon.

Papirlosjen har akkurat sparket igang en ny utfordring til dere.Vi vil se et MARITIMT bidrag fra dere.Du kan lage akkurat hva du vil så lenge det kan kalles for scrapping i en eller annen form.

Jeg har valgt å lage en LO til inspirasjon i dag.Bildet er av min flotte farfar som elsket havet.Her kan en trygt si at jeg er på ukjent farvann da LO ikke er det jeg vanligvis lager.Men det er morsomt å prøve ut nye ting!Sponsoren vår denne måneden, Wycinanka er også representert her.Har klippet et ornament i to og brukt det som delvis ramme rundt bildet.


Kanskje du vil prøve noe nytt i sommer?

Klem fra DT Belinda

mandag 6. juni 2016

Vinnar og topp 3 av utfordring # 5: Bryllaup ♥

Tusen takk for alle dei flotte 
bidraga som kom inn
i høve utfordring #5
Bryllaup ♥

Den heldige vinnaren 
får plukke
digier frå All dressed up

Og vinnaren vart:

*


*


*


*


*

Lena
med dette flotte BryllaupsAlbumet
Send oss ein e-post til papirlosjen@gmail.com,
so blir det ordna med digier rett til deg :) 
Du kan óg ta med deg dette 
banneret og smykke bloggen din.



So til våre Topp 3

 med dette lekre albumet
med plass til bryllaupsminner


med ei fantastisk flott champagnekasse til brudeparet 


sitt flotte album til brudeparet


 GRATULERER ♥

Vi ønsje alle som deltok på denne utfordringa 
vidare til pågåande utfordring 
som er MARITIMT

Ha ein flott dag der du e,
om det e sommar eller haust-temperatur.

søndag 5. juni 2016

Utfordring # 6 - Maritimt

Da var vi klar med en ny utfordring til dere, men aller først vil vi takke for alle de flotte bidragene vi får inn. Et eldorado av papirkunst! Uten deres bidrag hadde denne utfordringsbloggen ikke vært det samme, så tusen takk alle og enhver!

Nå når solen har gjort sitt inntog og en kjenner litt på sommerfølelsen så tenker mange automatisk i retning av vår neste utfordring. Vi har valgt å kalle den

 "Maritimt"

,men hvordan du tolker den er litt opp til deg. Det er mye som kan kalles maritimt og vi er spente på hvordan dere løser denne utfordringen.

Sponsoren vår denne måneden er fantastiske

Wycinanka

Med et bredt utvalg i chipboard kan alle finne noe å bruke i sine kunstverk. Premien denne måneden er flotte chipboards fra nettopp Wycinanka.




In a small factory at the foot of a Izer mountains 
come into being unusual products to handicraft.

Vi i DT-teamet har lekt oss med utfordringen og sponsormidler også denne gangen. La deg inspirere og prøv deg på utfordringen vår!




DT-Elisabeth


Jeg har valgt å lage en pl-side, med en maritim følelse.
Rammene jeg har brukt er fra Wychinanka. 



En maritim dør fra DT-Synnøve


Eg har valgt å lage ei PL side fra tur til Gdansk med bilde av skipsverft, kraner og båter. Har brukt Kvalitetstid og pil med hjerte fra Wycinanka.


DT- Anita



DT-Annelen
Eg har laga ei maritim PL side, den er frå ein ferietur vi hadde til Smøgen.
Her har eg brukt hjerte og måsen frå wycinanka.

DT Belinda

Ornamentet og tønnen er fra sponsoren vår Wycinanka.


DT Ovedia Therese




Losjejentene håper du har fått kjenne litt sol i ansiktet og føler deg nå inspirert til å prøve deg på utfordringen :)

Klem fra oss

torsdag 2. juni 2016

Vintage romance

Hei. Da er det min tur til å inspirere her hos papirlosjen. Denne gangen er det bryllup som står for tur. Utfordringen varer frem til  den 4 Juni, så du rekker å komme med ett bidrag hvis du vil :-)
Jeg har denne gangen prøvd meg på ett lag på lag kort, og må si jeg ble veldig fornøyd. Kjekt å prøve noe nytt og utenom det vanlige.


Vil du se flere bilder og hva jeg har brukt på kortet mitt, kan du besøke bloggen min :-)
Ikke glem utfordringen vår som går ut 4 Juni, den 5 Juni kommer det en ny utfordring, så følg med. 
Det var min inspirasjon for i dag.