søndag 31. mai 2015

Inspirasjon til Barndomsminne-utfordringen


 I dag er det jeg, DT-Ane Lene,
som skal vise fram litt inspirasjon
til vår utfordring som vi har gående nå, nemlig:

BARNSDOMSMINNER

Sponsoren vår denne måneden er

Mange av mine barnsdomsminner
omhandler Disney.
Peter Pan var absolutt en av favorittene.
Jeg er fortsatt ikke lei,
jeg elsker Disney-filmer.

Vil du lese mer om denne utfordringen,
se flere inspirasjonsbilder fra
mine DT-kollegaer,
eller levere ditt bidrag,
gå inn her. 
Det er fortsatt noen dager igjen av utfordringen,
siste frist er 4.juni kl 23.55.


 Mønssterakene jeg har brukt her,
er fra en Disney-blokk fra Sandy Lion.

Jeg har bl a brukt dies fra 
Kort og Godt, Marianne Design, Joanna Sheen og QK.

En annen artig ting jeg har brukt er
mosegummi (feen og 'Gratulerer').
 

Vil du lese mer om
kortet jeg har laget, 
og se litt flere bilder.
Besøk gjerne min blogg her.

Ønsker alle en kreativ uke.

Smil fra DT-Ane Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar