onsdag 27. mai 2015

Prosjektkit mai fra Scrapomania.

Da var det min tur til å leke med prosjektkit fra Scrapomania.Scrapomania tilbyr både kort,Project Life og prosjektkit hver måned.Du kan abbonere på de eller bestille single kit.Innholdsrike kit til fornuftig pris ;) Se mer i nettbutikken og om kitene her. Et godt tips er å følge med i bloggen deres da det kommer både inspirasjonsbilder og videoer omkring kitene.

Kitet inneholdt en rekke snadder.Glimmermist,blomster,nydelige mønsterark og en mal til disse rammene du får se etterpå.Mye gøy å leke med!


Først lagde jeg en slik "rammebok" som videoen til kitet viser.Den ble slik:



Fikk en ide underveis og så at jeg ville lime en kalender på disse søte rammene.Skjærte rundt kanten på sommerfugljenta sine vinger og brettet dem litt ut.Disse mønsterarkene er rett og slett nydelige,så her må jeg hamstre ;) Klarte ikke å la dem ligge,så lagde en kurv i samme slengen.Den ble slik:



Både bazillen,de hvite blomstene og mønsterarkene er fra kitet.Her la jeg til blonder og noen rosa roser.
Og fortsatt har jeg mye igjen av kitet til å leke meg med ;)

Da håper jeg du fant litt inspirasjon og kanskje vil prøve deg på et kit selv?

Klem fra DT Belinda





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar