fredag 8. mai 2015

Gjestedesigner May Britt Jacobsen har tryllet fram et flott kort



Vi har vært så heldige å få med oss
May Britt Jacobsen som gjestedesigner 
denne gangen.
Ei utrolig dyktig og kreativ dame,
som tryller fram kort etter kort,
det ene flottere enn det andre.

Hun fikk et Prosjektkit fra Scrapomania å leke seg med.


Jeg lar May Britt få presentere seg selv.

 
Jeg er ei dame på 49 år, som startet med scrapping for ca 10 år siden.
 Min stil er vel ikke en spesiell stil for jeg liker både det romantiske med blonder og vintage, 
men er også glad i å lage lerret, album og større prosjekter i mixed media stil. 
Har hatt noen kort og LO kurser og liker å lære bort det jeg kan. 
Har samboer og et "barn" på 26 år. 
Jeg bor på Geithus i Modum kommune men er opprinnelig fra Halden. 
Har også en meget forsømt blogg som jeg har store planer om å tørke støvet av. 


 
 Ark:
Kaisercraft Betsy Couture Collection,
der jeg har brukt Grow, Shawl, Garment.

Bazzill:
Vanilla og Quicksand.

Har også brukt vellum fra Panduro
å stemple sommerfuglvingene på.


Blonden er fra Nille.


Dies: Massa leaf outline fra poppystamp.com
Spellbinders Nestabilities Majestetic Labels Twentyfive.


Stempelputer:
Prima/Ingvild Bolme chalk Dark rust.

Peeled paint og Pumic stone fra Distress Ink.

 


Punch: Ek Tools minipunch set, Flower and retroflower. 
Jeg brukte flower.


 Stempelsett fra Prima/Ingvild Bolme Butterfly wings.



Tusen takk for at du ville være gjestedesigner hos oss,
May Britt!

hvis du har lyst til å ta en titt.

Her er Facebook siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar