søndag 10. mai 2015

Søndagsinspirasjon

Vi er igang med månedens utfordring her i Papirlosjen

Denne måneden er utfordringen barndomsminne og det kan jo være så mangt.... 

Så her er det bare fantasien som begrenser oss ;)

Selve oppgaven finner du HER og her vil du også kunne levere ditt flotte bidrag :)

Jeg har denne gangen valgt å tolke det som mine barns barndomsminner fra hverdagen. 

Jeg har laget et minialbum med noen av bildene fra hverdagen vår i 2013, denne gangen i PL-stil. 

Litt uvant måte for meg å jobbe på, med fastlåste lommestørrelser å jobbe med, som ikke akkurat er i noen standardstørrelser. Jeg er litt ny i denne PL-verden, men har veldig lyst til å utforske det videre :)


Slik ble mitt PL-forsøk:




Vi gleder oss til å se nettopp DITT bidrag til å tolke temaet barndomsminne :) 

Kom inn HER og bli med, innen 4.juni kl. 23:55

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar