søndag 24. mai 2015

Inspirasjonssøndag

Det er søndag, og her i Papirlosjen er det idag min tur til å inspirere dere igjen. 

Vi fortsetter utfordringen vår, barndomsminne, og det er fortsatt tid til å slenge seg med. 

Vi losjejentene elsker å se hva dere kreerer til utfordringene våre, og det er veldig inspirerende for oss å se hvor kreative dere er! :)

Gå inn HER for å se selve utfordringen vår!

Minner om at et barndomsminne kan være så mange ting, så her er det bare å la kreativiteten flyte. 

Denne gangen også, har jeg lyst til å vise fram en PL-side fra minialbumet jeg lager for hverdagsbilder fra 2013. Denne gangen av to fetter som elsker å finne på masse herlig sprell sammen. 
Verdifullt å se tilbake på når de blir større og ser tilbake på barndommen de tilbrakte sammen :) 


Slik ble mitt resultat:



Nå gleder vi oss til å se hva dere tolket ut fra månedens tema.

Legg inn bidraget ditt HER innen 4.juni kl.23:55


Til slutt vil jeg også minne om at vi forstatt har en DT-Call for Papirlosjen!


Interessert i å bli en del av det flotte teamet her i Papirlosjen?
Det er et herlig og inspirerende team, og du kan lese mer om kriteriene i denne posten


Ha en fortsatt god helg og pinse!


Klem fra DT Renate/Scrappegal


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar