tirsdag 26. mai 2015

Noen kommer og noen går...

Å være med i et designteam krever tid til hobbyen vår.Det er ikke alltid like lett å finne den tiden og DT Jeanett har valgt å forlate Papirlosjen nå.Vi takker for sammarbeidet og ønsker Jeanett lykke til videre.

Losjejentene har nå gleden av å presentere våre to nye designmedlemmer.To ulike,men med samme lidenskap for papir.Ta godt imot dem :

May Britt




Hei jeg heter May Britt og er født på 60 tallet.
Har samboer og en sønn på 26 år. Bor på Geithus i Modum kommune.
Har også en aldri så lite bortskjemt kattepus som lyder navnet Lukas. Han elsker å være med "mamma" når ho scrapper.. helst oppi glitter og stæsj.
Elsker å holde på med papir og stæsj og lager det meste som ser spennende ut. Har også hatt noen kurser her i Vikersund, da laget vi esker,LO'er og kort.
Gleder meg til å prøve meg som DT her på Papirlosjen.
Bloggen min finner du her.

Klem fra  May Britt


Elisabeth



​Heisann. 

Mitt navn er Elisabeth Hatlen (74 mod). Jeg bor i Brusdalen i Skodje kommune, Like utafor Ålesund. Jeg er født og oppvokst i Ålesund, og flyttet til brusdalen i 2006. Her bor jeg sammen med min samboer, hans 4 barn (10, 12, 15, 17) og vår felles sønn på 4 år. Jeg arbeider hos Ekornes Møbler A/S i Sykkylven. Så her er det fullt kjør både tidlig og sent 
Scrapping er blitt mitt pusterom i hverdagen. Og jeg reiser på treff ca 1 gang i måneden. jeg kan reise langt for å få med meg favoritt-treffa, sånn som Geiranger og Kristiansund. Men de fleste treffa er her i nærområde. Jeg er også med på å arrangere 5 treff pr år. Dette er bare kjempekjekt, jeg simpelthen elsker treff. Mye inspirasjon, treffe nye og gamle scrappe venner. Husmorfri. Love it
Jeg begynte og scrappe skikkelige LO’er i 2008. Mitt første Project var 60 LO’er til mitt tantebarn's konfirmasjonen. Før den tid har jeg holdt på med klipping og liming i album. Samlet på alt av billetter og brosjyrer fra ferieturene våre. Så jeg kunne lage utklippsbok når vi kom hjem.
Project Life begynte jeg på en gang i 2012/13 før dette kom til Norge. Og for meg er dette en fantastisk måte å scrappe på. Du kan lage mange flotte sider på kort tid, og har du mange bilder og bildeserier er det helt supert.I 2014 laget jeg PL uke-for-uke. Dette er det kjekkeste albumet jeg har. Du får en unik opplevelse av året som har gått. Så dette skal også lages for 2015. Av andre Pl album jeg lager kan jeg nevne: Mitt liv, fjellturer, ferieturer og uke-for-uke. Og innimellom blir det mere og mere i de vanlige LO albumene av PL J
Mitt motto innen Scrapping: Det er hverdagen det er flest av.
Her finner du min blogg.
Gleder meg til å være med, sammen med denne flotte gjengen .
Klem Elisabeth.



Losjejentene ser fram til å sammarbeide med  de begge to.Vi har ikke avsluttet vår DT-CALL enda,så føler du at dette kan være noe for deg,så skriv noen ord til oss på mail.

Du rekker å være med på utfordringen vår denne måneden."Barndomsminne" er tema og du kan lese mer her.Vi slår på stortrommen og har TO premieringer denne måneden,så sleng deg med!

Vi høres igjen ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar