torsdag 4. juni 2015

Nytt DT - Monica



Hei alle sammen,

det er med stor glede me ønsker Monica Langedal velkommen i teamet vårt!








Her er litt som Monica skriv om seg sjølv:


Litt om meg sjøl: 76-modell som kommer fra Florø som ligger heilt ute med kysten av Sogn og Fjordane, omtrent midt mellom Bergen og Ålesund. Er samboer og mamma til 2, gutt på 6år og jente på 5mnd.

Til liks med alle andre scrappere så har eg samla på alt mulig, som klistremerke, servietter, bruskorker, billetter osv fra eg var liten. Mitt første stempel kjøpte eg sikkert for ca 20år siden, men har ikke før dei siste 3-4årene drevet aktivt. Vært på 3-4større treff i tillegg til lokale treff 1x pr mnd i Førde.

På hobbyfronten så må eg sei eg er litt usikker på om eg har en bestemt stil! Det er ikke clean and simple, men ikke noe overdådige greier med lag på lag i bøtter og spann. Like kanskje å "dra" naturen inn på kort som eg lager. Har brukt en del ulike skjell, kongler, pinner og bark på kort som har vært til friluftsinteresserte. Når eg får bestillinger så like eg å få vite litt om personen, så eg "treffer" med kortet.

Liker ellers å bruke halvperler, dies, Tim Holtz dill og dall. Ellers syns eg det er kjekt å lage minialbum. Pynter alltid kortene på alle sider. Eg er og veldig glad i stjerner, både på mønsterark og som pynt.


Velkommen Monica

Så må me ikkje gløyme at det er noen timar att av #barndomsminne utfordringa vår :)

Her er litt inspirasjon på tampen frå meg DT Siri



Rett og slett et "pipmpa" Project Life kort som er laga til treårs bursdagssida til veslejenta i heimen. Håper det vert eit fint barndomsminne for ho!


Klem Siri DT





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar