onsdag 17. desember 2014

Onsdagsinspirasjon til Juleutfordringen

Det er onsdag og det betyr at det er Inspirasjon til
hos Papirlosjen på gang :)
Det nærmer seg jul med stormskritt og i dag vil jeg gjerne dele noen kjappiskort med dere.  
 Det er sponsoren vår Kort og Godt som har laget det flotte og kjempeanvendelige 24.12 stempelet som jeg stempler det meste med om dagen.
IMG_3828 
Andre stempel jeg har brukt er fra Kreativ hobby og North Stamps, og arkene denne gangen er fra Inkido, og Bazzil.  De herlige motivene er hentet fra Digital Papers by Janet.
IMG_3830 
IMG_3831 
IMG_3832 
IMG_3833 
Takk for at du tok turen innom og jeg håper at du får tid til å scrappe litt i denne hektiske førjulstiden og :)  Ta gjerne turen innom bloggen min og :)

Klem Siri DT

2 kommentarer:

  1. For noen flotte kjappiskort :) Jeg er en av dem som digger slike kort nå når juletiden blir vel travel og man kommer på at også enkelte andre skulle fått julekort :) Tusen takk for at dere deler så mye herlig inspirasjon med oss!

    SvarSlett
  2. Takk og så kjekt at du titter innom oss!

    Klem Losjejentene!

    SvarSlett