mandag 8. desember 2014

8 Desember og Papirlosjens AdventsKalender Luke 8

Papirlosjens julekalender,
er i dag fra DT-Ane Lene

Luke nr 8 er:

Konglehjerte

Isopor hjertet mener jeg å huske at jeg har kjøpt på
Hobbykunst (i Vestby).
Jeg har hatt det liggende en stund, 
ikke riktig visst hva jeg skal bruke det til...
Det samme gjaldt for konglene..


Isopor-hjertet var todelt,
og derfor lett å jobbe med.
Jeg malte det først med brun akrylmaling.


Klipte litt av de lengste 'stilkene' på konglene.
Dyttet de ned i isoporen,
tok de opp, og fylte hullet med Glossy Accent.
Konglene jeg har brukt er fra Kort&Godt.
Brukt godt og vel 3 bokser.


Da konglene hadde festet seg, og limet var tørt,
vannet jeg ut litt hvit akrylmaling,
og penslet over konglene. 



Og slik ble resultatet til slutt.  


Her har jeg hengt hjertet i vinduet.

Vi vil og minne om at vi har en RAK gående som er åpen til 24 desember.
Den finner du her

Det var dagens luke.
Følg med i morgen,
da åpner vi en luke til.
 Førjulsklem fra DT-Ane Lene

7 kommentarer:

  1. Så stilig, rett og slett en god ide :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  3. Masse Arbeid.. Men så Lekkert det ble!!

    SvarSlett
  4. Oi, for eit putlearbeid. Dette var nydelig!

    SvarSlett
  5. Det går egentlig ganske fort når man først har begynt :-)
    Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger!
    Adventsklem fra Ane Lene

    SvarSlett