torsdag 18. desember 2014

Album laget av prosjekt kit fra Scrapomania

IMG_3851
Den 15 desember kom prosjekt kitet til Scrapomania ut. Og heldige meg som har fått lov til å leke meg med dette, takk til Scrapomania som sponser Papirlosjen med dette!
Her finner dere info om både prosjek og kort kitene.
Disse kan du kjøpe enkeltvis eller abonnere på.  I tillegg til video på inspirasjonbloggen til Scrapomania så har de egen Facebook gruppe som heter Scrappeglede der du får sneak peaks, inspirasjon og videoer.
Det er første gang jeg har laget et minialbum så dette var kjempespennende.  I kitet er det nok til å lage to album så jeg har lagt ett som er ganske likt det som Linda har vist i den flott videoen sin på dette innlegget.  Og så har jeg laget et litt friere med en spesiell person i tankene :)
Her er bildet av Kitet:
IMG_3835
Her var det MASSE snadder, det ser dere nok av bildene under :)
Alt i dette første albumet er laget av ting fra Kitet bortsett fra stempelsverte og alfabetet på den ene tagen.
IMG_3851
Lekre ark fraMaja Design og blomster fra Magnolia.  Jeg har ikke tatt bilder av alle sidene da noen er ganske like.  Men det er ark nok i pakken til å lage to albumer med hele året i.  Og mange "posesider" til å ha bilder og minner i.

IMG_3853

Laget en pose inni til å ha bilder eller minner fra Januar i samt en tag på siden under som man kan løfte og lime bilder, skrive noe eller lime inn andre minner under.
IMG_3854IMG_3855
På siden under har jeg brukt stensilen  med vanlig sverte på for å skape en litt "gammel" look.
IMG_3856IMG_3857
En ny pose til å ha litt minner i.
IMG_3858
Baksiden her har jeg og brukt stensilen og glitterpennen.  Det vises ikke så godt på bildet men det gir en utrolig fin skimmereffekt.
IMG_3859 
Utrolig kjekt å jobbe med Stensiler, i tillegg til å bruke den flotte glitterpennen i kitet så har jeg og brukt stensilen med stempelsverte.
IMG_3836 
I dette albumet har jeg lagt til litt egen bling og stempel i tillegg til det som var i pakken.
Det var veldig lite ekstra som skulle til for å lage den mer tilpasset til gave :)

IMG_3837 IMG_3840 IMG_3841 IMG_3842 IMG_3843 IMG_3844 IMG_3845  IMG_3847 
IMG_3848 
IMG_3849 
IMG_3850
Håper dere fikk inspirasjon til å lage et album dere og!
Jeg skal iallefall lage mange flere selv for dette var knallartig!
Ha en flott 18 desember videre :) 
Klem Siri DT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar