onsdag 10. desember 2014

10 Desember og Papirlosjens AdventsKalender Luke 10

Min tur, DT Ane Lene, 
å åpne dagens luke
i julekalenderen til Papirlosjen.

I dag skal jeg vise fram
årets dørdekorasjon.
Så har du noen skøyter du ikke bruker,
eller andre vinteraktige ting,
så er det moro å lage dekorasjoner av.

 

Skøytene har jeg fått.
Jeg lagde et hull i hver skøyte for å få noe
å henge de opp med.


Edelgrankvister har jeg kjøpt på Mester Grønn.
Der har jeg også kjøpt nøttene.
Det røde sløyfebåndet har jeg kjøpt
hos Hobbyhagen i Stokke.
Det var så bredt og fint.
 

Bilde av hele døra,
så det blir et mer helhetsinntrykk :-)

Bildet er tatt om kvelden.

Jeg har også pyntet med sopper,
kjøpt hos Nille.
Sukkerstengene er også kjøpt hos Nille.

Håper du ble inspirert.
Førjulsklem fra DT-Ane Lene

3 kommentarer:

  1. Wow dette var jo bare helt genialt :) Tenk så har gamle utgåtte skøyter fortsatt et liv, selv når de ikke kan brukes på isen mer :) Tusen takk for at du delte :)

    SvarSlett
  2. SÅÅÅÅÅÅ Kult!!.. Og ikke minst Lekkert!!. .Likte dette veldig godt!!

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig tilbakemeldinger!
    Også veldig moro å se at noen faktisk ble så inspirert at de har laget en liknende dekorasjon
    (så jeg på Facebook)!
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett