lørdag 16. desember 2017

Ohh baby...

Losjejentene har en fantastisk sponsor i Scrapomania, der vi blant anna får kortkit som vi får kose oss med. Denne gangen var det min tur til å leike med et fantastisk kit!

Eg har i grunn ikkje vært noe spesielt i julemodus/stemning i år, så det passa meg ypperlig at det var ett supersøt babykit.

Første kortet eg laga er i grønntoner, enkelt pynta med en stor blomst, hjerteanheng og blonde som knytter sammen kortet.

 
Innsiden har eg brukt flere av arkene/motivene, det ene var jo et lite skrivefelt på så det passa ypperlig til en liten hilsen til nybakte foreldre.



Neste kortet er basen i kvit, men mønsterarket er gult med kvite dotter. Dette er også enkelt pyntet med en gul blomst og hjerter i resin.

 
Neste kortet er en av favoritt bretteteknikkene mine, staffelikort. Basen er også her i kvit, med et skikkelig nydelig mønsterark. Dette kortet er enda enklere pynta, et motiv og ei sløyfe i resin er pynten.

 
 
 
Det siste kortet eg laga av kitet, fikk eg ide til å lage etter å ha sett eska som blomstrene var i.
 
 Selve basen er laga i rosa og kor deler av mønsterarket er på innsiden slik at en kan se gjennom "vinduet". Fremsiden på kortet er pynta med lekre blomstrer og en bamse i resin.
 
 
Innsiden har eg brukt deler av et mønsterark som motiv. I tillegg har eg klipt ut sommerfugler og den søte haren og tatt 3D-puter under for å fremheve dei litt.
 
 
 
Bilde av det som var i kitet "fremside":
 
"Bakside"
 
 
 
Dette var det eg har laga ut av kitet, har du lyst å prøve ett kit? Du kan selv velge om du vil kjøpe enkle kit, 3mnd og 6mnd. Du finner all info her.
 
 
Klem DT Monica
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Awwww! How sweet and cute, I adore those pics, so perfect for a Baby!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you! The papers from Prima is so sweet <3

      Slett