fredag 15. desember 2017

Luke 15

I dag har eg baka rundstykker og kokos makroner. Eg har pynta toffè eske og hørt på en flokk 17 år gamle jenter steike og pynte pepperkake. Med andre ord, vi forbereder oss til jul. 

Torsdag er min fridag fra jobb, og det blir dermed ofte den travlaste dagen i uka. Da skal jo alt gjøres. Heldigvis så har jeg noen torsdager innimellom der jeg ikke gjør noe som helst.  

Adventstida er for meg en haug med stress, og en like  stor haug kos og familie tid. Det er den beste og verste tida i året. Alt på en gang. 

Det eg vil vise frem i dag, er noen fyrstikkesker jeg pynter. Noen blir solgt, og resten brukt til små gaver sammen med lys eller tenn briketter. 

Her er 2 av dem. Eskene er ca 4*10 cm, og pynta med rest-ark.  Øverste motiv er fra Heartfelt Creation. Nederste er et motiv jeg har "krympa" til passe størrelse på pc. Det er egentlig et gammelt kort. 



Klem Anita





3 kommentarer:

  1. Så koselige og flotte kort! :)

    SvarSlett
  2. Nydelige fyrstikkesker :-) Moro å dekorere er de også :-)

    SvarSlett
  3. You decorated them so well, love each one!

    SvarSlett