mandag 11. desember 2017

luke 11 i adventskalenderen.

Den luken er det jeg som skal åpne og her har jeg lagt et lollipopkort i dus blåtone med sølveffekter.



Dette lollipopkortet er laget av mønsterark fra Panduro, punch fra Martha Stewart,poinsetta-dies, glitterark, blå blonde,sølvbjeller og bling. Snurret vanlig husholdningshyssing rundt sugerøret da jeg ikke hadde farge som passet til kortet i det hele tatt. Det gjør jeg ofte fordi jeg også synes det er penere.
Bidraget mitt passer bra til utfordringen vår denne måneden. Den heter "Jul/Vinter" og du finner den her. Sponsor denne måneden er ScrapMart som gir vinneren en herlig pakke. Ikke glem at du kan vinne en av våre RAKer også. Vi er så forskjellig i smak så da er det større sjanse for dere til å vinne. Det har allerede kommet inn mange flotte bidrag,men vi har plass til flere :)

Klem fra DT Belinda

3 kommentarer: