søndag 3. august 2014

Inspirasjon fra DT

Hei hei og god søndag!

I dag er det perfekt hobbyvær! Det regner her på Gjøvik, og er grått og hustri ute. Nesten så man skulle lagt i litt i ovnen, men det får bli med bare tanken.

Tenkte jeg ville vise dere at det finnes mange måter å bidra på åpningsutfordringen vår "Alt er lov", som dere finner link til under fanen vår som heter "Utfordringer" oppe på toppen på siden her.

Jeg har nemlig valgt å løse oppgaven ved hjelp av Project Life.
Project Life - eller lommescrapping - er en flott og effektiv måte hvis man ønsker å dokumentere hverdagen, spesielle anledninger, eller for å lage album generelt, om det er for barna, katten eller svigemor.

Her er mitt inspirasjonsbidrag, som også vil være å finne i bloggen min etterhvert, sammen med alt det andre jeg lager. (Hjertelig velkommen innom kreatyra.blogspot.com)




Min anbefaling til dere er å komme dere ut og ta bilder! Også laster dere det opp på Instagram, og merker med #Papirlosjen, og la oss få lov til å bli inspirert av deg også!


Ha en strålende god og grå søndag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar