lørdag 30. august 2014

DT Agneta har trukket den fjerde vinneren av RAK

Er bare så imponert over alle bidragene til vår første utfordring.
Mange kreative scrappedamer der ute.
Jeg var på kurs på onsdag og hentet litt inspirasjon.
Vi laget dette flotte, men enkle kortet.

Kortet er kun pyntet med utlipp fra ark.


Liten pengelomme inni


Kortet sammenfoldet.

Min RAK er som følger:


Og vinneren er:
*


*


*


*


*


 *



Dette nydelige kortet til Astrid vant min RAK.




GRATULERER så mye fra Losjejentene! Send meg adressen din på papirlosjen@gmail.com så skal  jeg få det avgårde ;) Det er bare å nyte, folkens! :) Hvem blir neste vinner? Kanskje du? 
Kryss fingrene;)

Lørdagshilsen fra DT Agneta



1 kommentar:

  1. Åhhhh...så kjekt :-D Tusen takk!!!
    Gleder meg til å motta den flotte Rak-pakken :-D

    Astrid

    SvarSlett