torsdag 21. august 2014

Gorjuss stempler fra Scrapomania.

Vi har vært så utrolig heldige å fått sponset stempler fra Scrapomania.Vi er flere som fargelegger i Papirlosjen og vi vil gjerne vise dere litt fargelegging som inspirasjon denne gang.

Vi fikk nydelige Gorjuss jenter i postkassen og alle har nå kost oss skikkelig.Det var skikkelig artig å fargelegge disse jentene og vi håper du blir inspirert til å prøve deg selv.

Disse stemplene fremstår gjerne som litt dystre i innpakningen,men det avhenger jo så klart av fargevalget. Og som dere kan se nedenfor har de fått litt nytt liv. Disse egner seg utrolig godt om du er nybegynner i verden med tusjer eller maling fordi de har flotte guidelines. I tillegg er alle stemplene med ferdig fargelagt motiv på fremsiden så de er gode til å øve skyggelegging med også.



DT Linda: 


Jeg bruker Copics og har valgt å dele motivet mitt i to. Dette er et personlig konfirmasjonskort til en venninne av min datter. Hun har hatt mange forskjellige hårfarger opp igjennom oppveksten. Tanken var å vise den søte og uskyldige siden av barndommen som går over til den litt tøffere voksenverden. Og ikke minst vise at det er fullt mulig og myke opp disse jentene.

DT Belinda:



Front

Inni med skrivefelt

Eg har valgt å maskere Gorjussjenta sammen me to Magnoliastempler for virkeli å myke opp inntrykket.Har du aldri maskert stempler før,så anbefaler eg å ta en titt på Scrapomaninas DT Rannveigs tutorial om kossen en  maskerer.Slett ikkje så vanskeli som en sku tro.Fuglene eg har brukt finner du her.Bakgrunnstempelet er her.Eg har fargelagt me TimHoltz Distress Markers.

I stempelpakken min fulgte det me en svær ramme som eg på dette kortet valgte å embosse inni kortet.Her e valgmulighetene mange.Vinduskort,bakgrunn,ramme...Kun fantasien som setter stopper.Det lille søte pinnsvinet og soppen fulgte også med,samt en blomst eg ikkje klarte å få plassert i motivet mitt denne gang.


DT Kreatyra:


Jeg har valgt å gjøre et enkelt kort. Jeg synes motivet med de søte detaljene gjør seg veldig mye selv. For å lysne opp og lage litt liv i kortet, og for å gjøre det litt barnslig, har jeg valgt sterke, klare farger. Jeg bruker Promarkers. Med unntak av tagen fra Tim Holtz, har jeg valgt å kun bruke detaljer fra stempelplaten. Bakgrunnen har jeg stemplet med stjerner, før jeg har lagt på farger fra samme tusjer som jeg har brukt til å fargelegge stempeldetaljene og kjolen til den søte jenta. For å få et mer naivt preg på kortet, la jeg mye farge på rammen rundt, og la tilslutt flere lag med lyst grå, for å få fargene på kanten til å lekke litt innover mot midten. Jeg synes det gir en morsom effekt, som gir kortet et barnslig preg.
For meg er dette en serie stempler som jeg virkelig synes er enkelt og morsom å leke med.


Til den nette sum av 79 kr får du ikke bare et stempel men opp til flere som du bruke til f.eks maskering, eller til innsidene av kortene, hva med å lage din egen bakgrunn? De har uendelige muligheter.Vi har prøvd å vise deg noen muligheter.Kanskje du kan vise oss noen?

Scrapomania er en utrolig flott butikk og vi som ikke er så heldig å bo i nærheten vi kan benytte oss av nettbutikken deres. De har et utrolig bra utvalg i produkter, og de er serviceminded. I tillegg har de egne treff.Sist hadde de fantastiske Finnabair på besøk.Ikke rart vi venter spent på hva de drar opp av hatten til neste gang?De har egen Facebookside,Scrappeglede og om du vil følge med treffene deres kan du melde deg inn her.Ut august er det i tillegg fraktfritt på varebestillinger! Så hva venter du på? Løp å kjøp deg et par Gorjuss jenter du også.Du finner dem her.

Fargerik hilsen fra Losjejentene Linda,Belinda og Kreatyra.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar