torsdag 6. september 2018

Posekort

I dag er det eg DT-Monica som vil vise dere et posekort i forhold til utfordringa vår som er Blonder og bånd.

Utgangspunktet er en papirpose som er kjøpt på IKEA. Det første eg gjorde var å smøre ett tynt lag med hvit Gesso over og tørket det. Deretter brukte eg en stensil fra Tim Holtz og modeling paste. Etter at det hadde tørka, så brukte eg brusho i gul og rød + vatn.


 
Motivet er fra ei stempelplate fra Kort og Godt som du blant anna kan kjøpe her. Muffinsen er fargelagt med Promarker. Pynten ellers er blomster, halvperler fra Kort og Godt og sammen med dei små knoppene. Bandet som er brukt på tagene kommer også fra Kort og Godt. Dei rosa prikkene på tagen kommer fra samme stempelplate som muffinsen. Tråden under blomsterene kommer også fra sponsoren vår Kort og Godt.
 
Gratulerer er den dies, men der har eg ikkje brukt skyggen som følger med. Den er stanset ut i kvit mosegummi med glitter.
 

 
 
Håper du vil være med på utfordringa vår!
 
DT-Monica
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar