torsdag 13. september 2018

Inspirasjon i bruntoner.

Sponsoren vår denne måneden, Kort&Godt har et rikt sortiment. Jeg har vært tilhenger av produktene lenge,noe mønsterarket på bidraget mitt vil vise. Det er nok utgått men måtte til pers med dette kortet.
 Rammedie,blomsterdies,bling,englehår og bånd finner du hos sponsoren vår. Jeg lagde blomster i foam denne gangen,noe som var nytt for min del. Kjempegøy og mye enklere enn jeg trodde.



 Blomsterdiesene fra Kort&Godt kommer i sett med 5 ulike størrelser så en har ganske mange muligheter for variasjon. Da blomstene var ferdig montert gikk jeg over dem med litt voks fra Prima. Gull og bronse for å få litt mer liv i blomstene. Flott effekt som er vanskelig å få godt nok fram på bilder. Englehår er limt fast under blomsterhjertet for å gi effekt.



Nå som høsten virkelig har meldt sin ankomst her på vestlandet så blir det en god del mer scrapping. Kanskje slik for din del også? Sleng deg med i utfordringen vår da?

Kos deg med scrappingen!

Klem fra DT Belinda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar