onsdag 1. mars 2017

Mer kos i scrappekroken :)

Jammen er det ikke enda mer godteri i pakken som jeg var så heldig å få fra Scrapomania :)  Jammen er det kjekt å være DT hos Papirlosjen men slik flott sponsor!  Jeg fikk jo en herlig die å leke meg med fra Dixie Die

Jeg undret meg litt på hva jeg skulle lage med den og fikk mange gode tips fra Scrapomania gruppen på FB.  Denne gangen ble det et konfirmasjonskort til en gutt, for en gangs skyld er jeg ute i god tid hihi).  Prøvde meg på en litt ny vri for å være meg, har sett så mange flotte shaker kort i det siste så ble inspirert av de.
Lekre konfirmasjonsark finner man her, og den flotte stjerneblingen her


Og så til innsiden der dies'en ble laget med litt luft bak og paljetter og herlig toppers motiv fra Dixie som du finner her, komplett forelska i disse skobildene :)


Litt rom til pengegave eller bare til å løfte og se inni og :)
Titt gjerne innom hos meg på www.siriskort.no og :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar