søndag 6. mai 2018

Øvelse gjør mester!

Har dere sett at vi starta med ei ny utfordring i går? Visst ikkje, så finner du den her. Den heter Baby/barn og har en flott premie fra sponsoren vår som denne måneden er Kort og Godt.

I dag vil eg vise dere en eksplsjonsboks som eg har laga til en svært fotballinteressert gutt.

Veldig kjekt å lage slike bokser når mottaker har ei interesse/hobby :-) Derfor passet det ypperlig med en pokal inne i boksen. Siden eg bare hadde i sølv, så er ikkje pokalen limt fast. Den vil bli skiftet ut med en i gull før gaven blir overlevert.

Mosegummi som er brukt er fra sponsoren vår, dette gjelder både gull glitter og den grønne. Pokalen står på ei "grasbane" av mosegummi. Eg har strødd med fotballer rundt pokalen :-)


Fotballbaner er klipt ut fra mønsterarket, svertet og limt på som pynt.

Har brukt følgende til å lage boksen:

Basen til selve boksen: Bazzill svart (raven)
Panel: Bazzill white
Mønsterark: Papirdesign
Glitterark i gull og grønn: Kort og Godt
Stempelpute: svertet rundt kantene med Memento gray flannel.


Det var alt eg hadde for denne gang, ser vi ett bidrag fra deg?
 
Ha en fin søndag og kreativ uke!
 
Klem DT-Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar