søndag 27. mai 2018

Inspirasjon i mai, fotballgutt


Mai er en av mine favorittmåneder.
Det er så herlig når våren endelig er her,
og det blir grønt og pent ute igjen.

Jeg har et kort å vise fram i dag,
til en fotballgutt.

Vår sponsor denne måneden er
 Kort og Godt. 

 *

Det er fortsatt noen dager
igjen å bli med på utfordringen vår som er:

BABY/BARN

*


Jeg har brukt mønsterark fra
Kort og Godt:

die-cuts fra Kort og Godt

Halvperlene jeg har brukt
er også fra Kort og Godt.



Fotball, gutt og gutten som spiller fotball
er stanset ut med grønn mosegummi
fra Kort og Godt, die-cutsene er også fra
Kort og Godt.
Det står 'Fotballproff' på diesen, 
                                                          jeg har bare klippet vekk proff.


Inni kortet.
Stempeltrykket er fra 
Kort og Godt,
fra stempelplate M-238

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar