fredag 16. februar 2018

Scrapomanias kortkitt i februar

Scrapomania er en fantastisk sponsor for Papirlosjen! 

Hver måned får vi i Papirlosjen leke oss med kitt,  og jeg var så heldig å få leke meg med kortkitt for februar! Og gjett om jeg var heldig :D 

Er det et kitt du skal ha, så er det dette! 
Uansett hva man gjør så matcher alt, og resultatet blir garantert bra.
Dette kittet er noe for både nybegynnere og viderekommede. 


Du kan kjøpe enkelte kitt, eller velge å abonnere i 3 måneder, eller 6 måneder. 

Jeg ble så ivrig at det ble hele 6 prosjekter, og jeg kunne nok laget ennå mer om ikke det stoppa på bazzill. 




Det første ble en enkel tag jeg tenker å henge på en gavepakning med øl;)



*

Det neste er et kort laga med litt av restearka som ble igjen til slutt




*

Så et kort med noen gode ord. "tråden" er fra striedel som var med i kittet. Det kan brukes på uendelige måter. 







Så et enkelt lollipopkort


 Sjekk den nydelige stjerna da!!




*


Så et "tri-shutter card" som jeg fant mal etter på Pinterest
Ikke like enkelt å se hvordan det ser ut, men håper dere får en ide


På midten her er det plass til skrift eller et stempel











*

Til slutt, laga jeg et "jeanskort". Syns selv det ble skikkelig stilig



Et skrivefelt inni

 Taggene kan taes ut


Håper dere fant litt inspirasjon her hos meg i dag. Jeg brukte kun det som var med i kittet, med unntak av en hvit penn, lim, tape og "kantrufser"







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar